Bluehost is niet verantwoordelijk voor het oplossen van domeingeschillen. Als u een klacht hebt over de kwestie van eigendom of bewoording van de domeinnaam zelf (in tegenstelling tot de inhoud die wordt gehost op de bijbehorende website), moet die zaak rechtstreeks worden afgehandeld bij de eigenaar van de domeinnaam, of moet deze worden ingediend in een UDRP of gerechtelijke procedure. Ons interne beleid, evenals de ICANN-regelgeving, weerhoudt ons ervan om op te treden als arbiter van domeinnaamgeschillen; we kunnen alleen helpen bij klachten over de inhoud van een gehoste website (in tegenstelling tot de bewoording van de geregistreerde domeinnaam).
Het Uniform Domain Name Dispute Resolution Policy (de "UDRP") van ICANN is een methode voor het oplossen van domeingeschillen met betrekking tot misbruik van domeinregistraties (bijvoorbeeld cybersquatting of handelsmerkinbreuk). Raadpleeg http://www.icann.org/en/help/dndr/udrp voor meer informatie.
Dit bestand is voor het laatst gewijzigd: 19 juli 2023
Meld incidenten van spam en misbruik door het formulier hier in te vullen. Als u spam meldt, voeg dan het volledige spambericht en alle e-mailheaders toe. Klik hier voor meer informatie over het weergeven van e-mailheaders.