Deze OVEREENKOMST VOOR PROFESSIONELE DIENSTEN (de "Overeenkomst") is een overeenkomst tussen Bluehost ("Bedrijf" of "wij") en u ("Klant" of "u") en is van toepassing op alle professionele diensten die door u zijn aangeschaft (gezamenlijk de "Diensten") in verband met uw website gehost door het Bedrijf (de "Website").
LEES DEZE OVEREENKOMST ZORGVULDIG DOOR. DOOR DE DIENSTEN AAN TE SCHAFFEN GAAT U ERMEE AKKOORD GEBONDEN TE ZIJN AAN DE VOORWAARDEN VAN DEZE OVEREENKOMST EN ALLE VOORWAARDEN DIE DOOR MIDDEL VAN VERWIJZING IN DEZE OVEREENKOMST ZIJN OPGENOMEN, MET INBEGRIP VAN, MAAR NIET BEPERKT TOT, DE GEBRUIKERSOVEREENKOMST, DE PRIVACYVERKLARING EN ANDERE TOEPASSELIJKE BELEIDSLIJNEN OP: https://www.bluehost.com/terms/user-agreement
1. ANDERE DIENSTEN
A. De volgende voorwaarden zijn van toepassing op de hieronder vermelde Diensten:
2. TERMIJN EN BEËINDIGING
A. Termijn. De initiële termijn van de Diensten die door u zijn aangeschaft, is voor de periode die is uiteengezet in de email die u wordt gestuurd wanneer u de Diensten bestelt (de “Initiële termijn”). Tenzij u annuleert vóór het einde van de Initiële Looptijd, worden de Diensten automatisch maandelijks verlengd (elk een “Verlengingsperiode”). Houd er rekening mee dat voor sommige Diensten een minimumtermijnverplichting vereist kan zijn zoals uiteengezet in uw email (de “Minimale termijn”). De “Looptijd” van deze Overeenkomst omvat de Initiële Termijn, elke toepasselijke Minimale Termijn en elke Verlengingsperiode. Gezien de aard van de Diensten (inclusief bijvoorbeeld website-ontwerp en marketingdiensten) en de vereiste input van de Klant (zoals verder beschreven in de Artikelen 4 en 6 hieronder), kunnen we niet garanderen dat de Diensten op een specifieke datum zullen worden voltooid, maar we zullen commercieel redelijke inspanningen leveren om de Diensten op een efficiënte en tijdige manier uit te voeren.
B. Automatische verlenging. Om onbedoelde onderbreking van de service te voorkomen, worden de Diensten automatisch verlengd. U erkent, gaat ermee akkoord en machtigt ons om automatisch de toepasselijke Vergoedingen (zoals gedefinieerd in Artikel 8) in rekening te brengen en uw creditcard of andere geregistreerde betaalmethode in rekening te brengen tot veertien (14) dagen vóór het einde van elke Verlengingsperiode, tenzij u de Diensten beëindigt of annuleert voorafgaand aan dergelijke kosten. In het geval dat de Diensten die u koopt een Minimumtermijn omvatten, wordt deze Overeenkomst na afloop van de Minimumtermijn automatisch verlengd voor daaropvolgende Verlengingsperioden.
C. Beëindiging. Onderhevig aan Artikel 8(b) (indien van toepassing), kunt u de Diensten die u hebt gekocht op elk moment tijdens de Looptijd beëindigen of annuleren door het Bedrijf hiervan telefonisch in kennis te stellen. Het annuleringsverzoek is onderworpen aan de verificatie van het eigenaarschap van het account door het Bedrijf. U bent verplicht om alle vergoedingen en kosten te betalen die zijn opgebouwd voorafgaand aan de doeltreffendheid van een annulering. Het Bedrijf kan deze Overeenkomst met onmiddellijke ingang beëindigen indien de Klant: (i) nalaat de hieronder verschuldigde Vergoedingen te betalen; (ii) nalaat samen te werken met het Bedrijf of het vermogen van het Bedrijf om de Diensten uit te voeren belemmert; of (iii) de voorwaarden van deze Overeenkomst schendt. Verder zal een beëindiging van het onderliggende hosting accountvan de Klant resulteren in de beëindiging van deze Overeenkomst. Indien de Klant deze Overeenkomst beëindigt voorafgaand aan de voltooiing van een toepasselijke Minimumtermijn, kan het Bedrijf de Klant kosten voor vroegtijdige beëindiging in rekening brengen zoals beschreven in Artikel 8 hieronder.
3. UIT TE VOEREN DIENSTEN
A. Omvang van de werkzaamheden. Het Bedrijf stemt ermee in om de Diensten te leveren in overeenstemming met de beschrijvingen van de Diensten die beschikbaar zijn op de website van het Bedrijf en de reikwijdte die wordt beschreven in de email die naar u is verzonden.
B. Wijzigingen in de bestelling. Alle wijzigingen in het toepassingsgebied van het websiteontwerp of marketingdiensten moeten schriftelijk worden gedocumenteerd en ingediend via het ticketsysteem van het Bedrijf ("Wijzigingsopdracht"). In het geval van een conflict tussen de voorwaarden van deze Overeenkomst en een Wijzigingsopdracht, prevaleren de voorwaarden van deze Overeenkomst.
4. VERANTWOORDELIJKHEDEN VAN DE KLANT
U stemt ermee in alle vereiste taken uit te voeren en alle noodzakelijke assistentie en medewerking te verlenen aan het Bedrijf om de Diensten tijdig te voltooien. Het is uitsluitend uw verantwoordelijkheid om binnen drie (3) werkdagen na uw eerste consultatie, zoals nader beschreven in Artikel 6(B), het volgende te verstrekken: (i) alle activa of materialen die bij de eerste bouw van de Website moeten worden gebruikt, en (ii) alle compatibele apparatuur of software die nodig kan zijn voor uw gebruik van de Diensten. Voor zover de uitvoering van een van de verplichtingen van het Bedrijf onder deze Overeenkomst afhankelijk kan zijn van uw uitvoering van uw verplichtingen, is het Bedrijf niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen als gevolg van het niet tijdig nakomen van uw verplichtingen.
5. LICENTIEGEVER
Uitsluitend voor het leveren van de Diensten, verleent u hierbij aan het Bedrijf een niet-exclusieve, royalty-free, wereldwijd recht en licentie om: (i) gebruik, reproduceren, openbaar optreden, openbare weergave, wijzigen, vertalen, uittreksel (geheel of gedeeltelijk), publiceren en distribueren, foto's, illustraties, afbeeldingen, audioclips, videoclips, tekst, gegevens of andere informatie, inhoud, weergave, intellectueel eigendom, of materiaal (schriftelijk, grafisch, geluid, of anderszins) die u verstrekt, inclusief maar niet beperkt tot, uw logo's en handelsmerken (gezamenlijk, “Klantinhoud”); en (ii) archief- of back-upkopieën maken van de Klantinhoud en de Website. Met uitzondering van de rechten die hierboven uitdrukkelijk worden verleend, verwerft het Bedrijf geen enkel recht, titel of belang in of op de Klantinhoud, die allemaal uitsluitend bij u blijven.
6. WEBSITE-ONTWERP
A. Ontwerpspecificaties. Websiteontwerpdiensten worden geleverd in substantiële overeenstemming met redelijke specificaties die door u aan het Bedrijf zijn verstrekt en binnen de reikwijdte van het werk dat door het Bedrijf aan u is verstrekt in de email.
B. Levering van inhoud. U moet het Bedrijf binnen drie ( 3) dagen na de datum van uw onboardinggesprek met ons Professional Services-team de volledige Klantinhoud voor alle webpagina's van de Website verstrekken. Als u de volledige Klantinhoud niet binnen de deadline indient, zal het Bedrijf content die in licentie is gegeven door derden gebruiken om uw Website te bouwen. Verdere wijzigingen aan de Website kunnen worden aangebracht in overeenstemming met het revisieproces beschreven in Sectie 6(D) hieronder.
C. Lanceringsfase. Na voltooiing door het Bedrijf van het initiële ontwerp van de Website, zullen we contact met u opnemen om een gesprek te regelen om de Website te bekijken en uw goedkeuring te verkrijgen om deze te lanceren. Als u niet klaar bent om de Website te lanceren, zullen wij u instructies geven om de Website te lanceren wanneer u er klaar voor bent.
D. Herzieningsproces. Nadat het Bedrijf het eerste ontwerp van de Website heeft voltooid, kunt u verzoeken indienen om herzieningen aan te brengen op de Website. Herzieningen worden alleen aangebracht op webpagina's die door het Bedrijf zijn ontworpen gedurende de Looptijd.
E. Toegankelijkheid van de website tijdens de bouw. De website is voor u toegankelijk via de bestandsbeheerder van uw hosting accounttijdens de bouw. U mag het prototype echter niet wijzigen tijdens de bouwfase, tenzij wij u daartoe opdracht geven. Het wijzigen van bestanden tijdens het bouwen van de website kan vertragingen veroorzaken bij het voltooien van de website.
F. Auteursrecht op de Website. U erkent, begrijpt en gaat ermee akkoord dat het Bedrijf producten en diensten van derden mag gebruiken om de Website te ontwerpen en te ontwikkelen, waaronder bijvoorbeeld toepassingen aan serverzijde, clipart, "back-end"-toepassingen, muziek, stockafbeeldingen of ander gelicentieerd auteursrechtelijk beschermd werk (gezamenlijk "Activa van Derden"). Verder erkent u, begrijpt u en gaat u ermee akkoord dat activa van derden die worden gebruikt om de website te ontwerpen en te ontwikkelen eigendom zijn van het bedrijf of zijn licentiegevers en niet aan u kunnen worden overgedragen en hierbij uitdrukkelijk niet aan u worden overgedragen. Tussen het Bedrijf en u blijven alle Bedrijfsmiddelen van Derden eigendom van het Bedrijf of zijn licentiegevers. Het is verboden om metagegevens van activa van derden te verwijderen en om activa van derden te gebruiken op een zelfstandige basis, los van de website. Activa van derden kunnen ook worden gebruikt bij het ontwerpen en ontwikkelen van websites voor andere klanten van het Bedrijf. Het Bedrijf en zijn licentiegevers behouden zich uitdrukkelijk het recht voor om afbeeldingen en andere webontwerpelementen van de Website weer te geven als voorbeelden van hun werk in hun respectievelijke portfolio's.
G. Verboden inhoud. Naast de voorwaarden van het Beleid inzake aanvaardbaar gebruik van het Bedrijf, de volgende inhoud en activiteit, zoals bepaald door het Bedrijf naar eigen goeddunken, is verboden op de webservers van het Bedrijf en het Bedrijf zal niet bewust een van de volgende zaken opnemen op de Website of in de directory van de Klant: (i) tekst, afbeeldingen, geluid, of animaties die als obsceen of illegaal kunnen worden beschouwd; (ii) links naar andere websites die kunnen worden gezien als obsceen of op enigerlei wijze verband houden met illegale activiteiten; of (iii) destructieve elementen of destructieve programmering van welk type dan ook.
H.Onderhoud van de website. De Diensten omvatten onderhoud van de Website gedurende de Looptijd. Onder onderhoud van de Website vallen ontwerprevisies (zoals beschreven in Sectie 6(D) hierboven), plug-inconfiguratie en algemene ondersteuning voor activa die uitsluitend door het Bedrijf zijn gecreëerd. De klant is als enige verantwoordelijk voor het onderhouden van alle aspecten van de Website na de Looptijd. De voltooiingsdatum van de Website wordt vermeld in het account van de Klant. Alle wijzigingen aan de Website die door de Klant worden aangevraagd buiten het toepassingsgebied van de Diensten die in deze Overeenkomst, het onboardinggesprek of een Wijzigingsopdracht worden uiteengezet, zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de Klant.
7. MARKETINGDIENSTEN
A. Diensten. Afhankelijk van de Diensten die u koopt, kan het Bedrijf een of meer van de hieronder beschreven marketingdiensten leveren.
i. Beheerde lokale hijsdiensten. Het Bedrijf kan beheerde Local Lift-diensten leveren om u te helpen bij het beheren van uw bedrijfsvermeldingen op verschillende zoekmachines en sociale mediaplatforms (“Beheerde Local Lift”) overeenkomstig de voorwaarden van uw aankoop. In verband met de levering van de Managed Local Lift-diensten door het Bedrijf, bent u verplicht om een Local Lift-account aan te houden gedurende de Termijn en u machtigt het Bedrijf om directorylijsten bij te werken voor bedrijfsnaam, adres, telefoonnummer, openingstijden en andere bedrijfsspecifieke informatie die vereist is voor de Managed Local Lift-diensten. Zodra een directorylijst is bijgewerkt met de informatie van uw Managed Local Lift-profiel, machtigt u het Bedrijf om commercieel redelijke maatregelen te nemen om te voorkomen dat de informatie in uw lijsten gedurende de Looptijd wordt overschreven door een derde partij. Houd er rekening mee dat bij beëindiging of afloop van de Looptijd het Bedrijf geen toegang meer heeft om uw bedrijfsinformatie bij te werken en dat uw directory-informatie op elk moment kan worden overschreven.
ii. SEO Diensten. In verband met de levering door het Bedrijf van zoekmachineoptimalisatiediensten (“SEO -diensten”), machtigt u het Bedrijf om backlinks op te bouwen door middel van het schrijven van artikelen en sociale bladwijzers om de rangschikking van de Website op bepaalde zoekmachines te beïnvloeden. SEO Diensten zijn bedoeld om voorkeurspositionering te verkrijgen voor de Website in geselecteerde zoekmachines.
iii. Betaal per klik-diensten. In verband met de levering van betaaldiensten per klik door het Bedrijf (“PPC-diensten”), machtigt u het Bedrijf om relevante trefwoorden en/of zinnen te gebruiken voor het positioneren van de inhoud van de Website in het advertentienetwerk van Google. PPC-diensten zijn bedoeld om voorkeurspositionering te verkrijgen voor de website op zoekmachines en/of sociale mediaplatforms.
iv. Sociale liftdiensten. In verband met de levering van Social Lift-diensten door het Bedrijf, machtigt u het Bedrijf om relevante Klantinhoud en afbeeldingen te gebruiken voor branding, sociale betrokkenheid en/of het sturen van verkeer naar de Website op Facebook en Twitter. Social Lift-diensten zijn bedoeld om merkbekendheid te creëren/op te bouwen, volgers te betrekken en verkeer naar de website te brengen via sociale netwerken.
v. Rapportage. Het bedrijf zal regelmatig resultaten rapporteren voor SEO, PPC en Social Lift Services.
B. Klantbevestigingen. U begrijpt, erkent en gaat ermee akkoord dat:
i. Het Bedrijf heeft geen controle over het beleid van zoekmachines of directory's met betrekking tot het type websites en/of inhoud dat ze nu of in de toekomst accepteren. De Website kan te allen tijde worden uitgesloten van elke zoekmachine of directory naar eigen goeddunken van de zoekmachine of directory-entiteit. Het Bedrijf zal de webpagina's die van de index zijn verwijderd opnieuw indienen, maar kan niet garanderen dat ze door de zoekmachine worden geaccepteerd.
ii. Sommige zoekmachines en directory's kunnen twee (2) tot vier (4) maanden of langer na indiening duren om de Website te vermelden. Bepaalde zoekmachines en directory's kunnen het accepteren van inzendingen voor onbepaalde tijd stopzetten. Bepaalde zoekmachines en directory's kunnen zonder duidelijke of voorspelbare reden lijsten laten vallen. Vaak zal een lijst "herverschijnen" zonder extra inzendingen. Als de vermelding niet opnieuw verschijnt, zal het Bedrijf de Website opnieuw indienen op basis van het huidige beleid van de zoekmachine of directory. Bepaalde zoekmachines en directory's kunnen tegen betaling versnelde advertentiediensten aanbieden. U bent verantwoordelijk voor alle versnelde servicekosten tenzij uitdrukkelijk anders vermeld en dergelijke kosten worden alleen gemaakt met uw voorafgaande goedkeuring.
iii. In het geval dat u zowel website-ontwerp als marketingdiensten van het Bedrijf hebt gekocht, zullen de marketingdiensten pas beginnen nadat het website-ontwerpgedeelte van de Diensten is voltooid met de lancering van de Website.
C. Wijzigingen in de website. Het Bedrijf is niet verantwoordelijk voor wijzigingen aan de Website die niet door het Bedrijf zijn aangebracht en die een negatieve invloed hebben op de zoekmachine- of directoryrangschikking van de Website.
D. Aanvullende marketingdiensten. Aanvullende marketingdiensten kunnen door het Bedrijf worden geleverd tegen extra kosten, waaronder bijvoorbeeld het reconstrueren van metatags, trefwoorden en inhoud.
8. VERGOEDINGEN
A. Kosten. De vergoedingen voor de Diensten worden aan u gepresenteerd op het moment van uw aankoop en ook uiteengezet in de email (de "Vergoedingen").
B.Kosten voor voortijdige beëindiging. Als u deze Overeenkomst beëindigt voorafgaand aan de voltooiing van een toepasselijke Minimumtermijn, kan het Bedrijf u kosten voor vroegtijdige beëindiging in rekening brengen voor een bedrag dat gelijk is aan de Vergoedingen die verschuldigd zijn voor het aantal resterende volledige maanden in de Minimumtermijn op het moment van beëindiging, niet meer dan driehonderd dollar ($300) (de “Voortijdige beëindigingskosten”).
C. Afzien van het project. Als u na herhaalde pogingen om het ontwerp van de website of marketingdiensten te starten, voort te zetten of te voltooien, niet deelneemt of anderszins niet reageert op verzoeken van het Bedrijf gedurende een periode van twee (2) maanden of langer, kan het project worden beschouwd als verlaten en worden er geen terugbetalingen van welke aard dan ook verstrekt.
D. Hosting . U moet de hosting account(s) verbonden met de Website in goede staat houden. Eventuele vertragingen door het Bedrijf bij het leveren van de Diensten zijn geen reden om de betaling voor hosting dienstenuit te stellen. Als uw hosting accountachterstallig wordt, kan het Bedrijf de Diensten uitstellen of opschorten totdat het account een goede reputatie heeft. Het niet betalen voor hosting dienstenkan ook leiden tot annulering van de Diensten zonder restitutie.
E. Automatische verlengingen. Door de Diensten aan te schaffen, gaat u ermee akkoord dat het Bedrijf uw account op een terugkerend betalingsplan plaatst. Het account wordt automatisch opnieuw gefactureerd op basis van de duur van de Diensten die u selecteert bij uw eerste aankoop. De Vergoedingen worden automatisch opnieuw gefactureerd tot veertien (14) dagen voorafgaand aan de betalingsdatum voor elke Verlengingstermijn, tenzij u annuleert. U kunt de Diensten die u hebt gekocht op elk moment tijdens de Looptijd annuleren door het Bedrijf hiervan telefonisch in kennis te stellen.
F. Terugbetalingen. Tenzij specifiek anders vermeld in deze Overeenkomst, zijn de Vergoedingen voor de Diensten niet restitueerbaar. In het geval dat het Bedrijf deze Overeenkomst beëindigt, ontvangt u een pro rata terugbetaling van alle vooruitbetaalde Vergoedingen voor de dan geldende Termijn, op voorwaarde dat een dergelijke beëindiging niet het gevolg is van uw schending van deze Overeenkomst of de servicevoorwaarden van het Bedrijf.
9. VERKLARINGEN EN GARANTIES
A. Verklaringen en garanties van het bedrijf. Het Bedrijf verklaart en garandeert dat de Diensten in alle materiële opzichten zullen worden geleverd in overeenstemming met de toepasselijke beschrijvingen van Diensten die beschikbaar zijn op de website van het Bedrijf. Uw enige en exclusieve rechtsmiddel, en de enige verplichting van het Bedrijf, voor schending van de voorgaande garantie is dat het Bedrijf, naar eigen keuze, de defecte Diensten opnieuw uitvoert zonder extra kosten voor u. De voorgaande garanties zijn niet van toepassing op prestatieproblemen of defecten in de Diensten (a) veroorzaakt door factoren buiten de redelijke controle van het Bedrijf; (b) die het gevolg zijn van acties of nalatigheden van de Klant of derden; of (c) die het gevolg zijn van apparatuur van de Klant of apparatuur van derden die niet onder de exclusieve controle van het Bedrijf valt.
B. Disclaimer. DE DIENSTEN DIE ONDER DEZE OVEREENKOMST WORDEN VERSTREKT, WORDEN GELEVERD “ZOALS DEZE ZIJN” EN “ZOALS BESCHIKBAAR”. BEHALVE ZOALS UITDRUKKELIJK BEPAALD IN DIT ARTIKEL, WIJZEN HET BEDRIJF EN ZIJN GELIEERDE ONDERNEMINGEN, WERKNEMERS, AGENTEN, LEVERANCIERS EN LICENTIEGEVERS ALLE GARANTIES VAN WELKE AARD DAN OOK AF, INCLUSIEF MAAR NIET BEPERKT TOT IMPLICIETE GARANTIES VAN VERKOOPBAARHEID OF GESCHIKTHEID VOOR EEN BEPAALD DOEL, OF NIET-INBREUK, VOOR DE DIENSTEN DIE HIERONDER WORDEN GELEVERD. HET BEDRIJF EN ZIJN GELIEERDE ONDERNEMINGEN, WERKNEMERS, AGENTEN, LEVERANCIERS EN LICENTIEGEVERS GEVEN GEEN VERKLARINGEN OF GARANTIES (I) DAT DE DIENSTEN ONONDERBROKEN, FOUTLOOS OF VOLLEDIG VEILIG ZULLEN ZIJN; (II) MET BETREKKING TOT DE RESULTATEN DIE KUNNEN WORDEN VERKREGEN UIT HET GEBRUIK VAN DE DIENSTEN; OF (III) MET BETREKKING TOT DE NAUWKEURIGHEID, BETROUWBAARHEID OF INHOUD VAN INFORMATIE DIE VIA DE DIENSTEN WORDT VERSTREKT. HET BEDRIJF EN ZIJN GELIEERDE ONDERNEMINGEN, WERKNEMERS, AGENTEN, LEVERANCIERS EN LICENTIEGEVERS ZIJN NIET AANSPRAKELIJK EN WIJZEN UITDRUKKELIJK ELKE AANSPRAKELIJKHEID AF VOOR DE INHOUD VAN GEGEVENS DIE NAAR OF VAN GEBRUIKERS WORDEN OVERGEDRAGEN OF DOOR GEBRUIKERS OP OF VIA DE DIENSTEN WORDEN OPGESLAGEN. DE VOORWAARDEN VAN DIT ARTIKEL BLIJVEN VAN KRACHT NA BEËINDIGING VAN DEZE OVEREENKOMST.
C. Verklaringen en garanties van de Klant. U verklaart en garandeert dat alle Klantinhoud die u aan het Bedrijf verstrekt voor opname op de Website of gebruik van de Diensten eigendom van u is, of dat u toestemming hebt van de rechtmatige eigenaar om dergelijk intellectueel eigendom te gebruiken, en u zult het Bedrijf en zijn onderaannemers schadeloos stellen, beschermen en verdedigen tegen elke claim of rechtszaak die voortvloeit uit het gebruik van de Klantinhoud door het Bedrijf zoals uiteengezet in deze Overeenkomst.
10. NALEVING VAN WETTEN
U gaat ermee akkoord dat u als enige verantwoordelijk bent voor het naleven van alle toepasselijke wetten, belastingen en tarieven in verband met uw gebruik van de Diensten en de Website, inclusief maar niet beperkt tot die welke van invloed zijn op de elektronische internethandel, en dat u het Bedrijf en zijn onderaannemers zult vrijwaren, beschermen en verdedigen tegen elke claim, rechtszaak, boete, belasting of tarief die voortvloeit uit uw gebruik van de Diensten of de Website.
11. BEPERKING VAN AANSPRAKELIJKHEID
A. IN GEEN GEVAL ZAL HET BEDRIJF OF ZIJN DIRECTEUREN, WERKNEMERS OF AGENTEN AANSPRAKELIJK ZIJN JEGENS U OF EEN DERDE PERSOON VOOR ENIGE INDIRECTE, GEVOLG-, VOORBEELD-, INCIDENTELE, SPECIALE OF PUNITIEVE SCHADE, INCLUSIEF VOOR GEDERFDE WINST OF GEGEVENS DIE VOORTVLOEIEN UIT UW GEBRUIK VAN DE DIENSTEN, INCLUSIEF UIT ENIGE ONDERBREKING VAN DE DIENSTEN, ZELFS ALS HET BEDRIJF OP DE HOOGTE IS OF OP DE HOOGTE IS GEBRACHT VAN DE MOGELIJKHEID VAN DERGELIJKE SCHADE.
B. NIETTEGENSTAANDE ANDERSLUIDENDE BEPALINGEN IN DIT DOCUMENT, IS DE AANSPRAKELIJKHEID VAN HET BEDRIJF JEGENS U OF EEN PARTIJ DIE VIA U EEN CLAIM INDIENT OM WELKE REDEN DAN OOK, EN ONGEACHT DE VORM VAN DE ACTIE, BEPERKT TOT DE KOSTEN DIE U AAN HET BEDRIJF HEBT BETAALD VOOR DE DIENSTEN DIE ONDER DEZE OVEREENKOMST WORDEN GELEVERD GEDURENDE DE PERIODE VAN TWAALF MAANDEN VOORAFGAAND AAN DE GEBEURTENIS DIE AANLEIDING GEEFT TOT DE CLAIM. DIT IS EEN TOTALE LIMIET. HET BESTAAN VAN MEER DAN ÉÉN CLAIM HIERONDER ZAL DEZE LIMIET NIET VERHOGEN.
12. MAJEURE forceREN
Geen van beide partijen is aansprakelijk voor enig verzuim of vertraging in de uitvoering van een van haar verplichtingen uit hoofde van deze Overeenkomst (anders dan het niet verrichten van betalingen wanneer deze verschuldigd zijn) als een dergelijk verzuim of vertraging wordt veroorzaakt, direct of indirect, door krachten buiten de redelijke controle van een dergelijke partij, waaronder, zonder beperking, brand, overstroming, overmacht, arbeidsgeschillen, ongevallen, oorlogsdaden of terrorisme, onderbrekingen van transport of communicatie, tekorten in de levering of het nalaten van een derde partij om een verplichting na te komen met betrekking tot de productie of levering van apparatuur of materiaal dat vereist is voor een dergelijke partij om zijn verplichtingen uit hoofde van deze overeenkomst na te komen.
13. RELATIE VAN PARTIJEN
Bedrijf en Klant zijn onafhankelijke aannemers en niets in deze Overeenkomst plaatst Bedrijf en Klant in de relatie van opdrachtgever en agent, partners of joint venturers. Geen van beide partijen heeft, uitdrukkelijk of impliciet, of kan zich voordoen als zijnde bevoegd om contracten te sluiten of overeenkomsten aan te gaan in naam van de andere partij, of om de andere partij op welke manier dan ook te verplichten of te binden.
14. OPDRACHT
U mag deze Overeenkomst of een van haar rechten of verplichtingen hieronder niet toewijzen of overdragen zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van het Bedrijf. Elke poging tot overdracht die in strijd is met de voorgaande bepaling is nietig en van geen enkele kracht of effect. Het Bedrijf kan deze Overeenkomst en de rechten en verplichtingen van het Bedrijf hieronder overdragen, en het Bedrijf kan onderaannemers of agenten inschakelen bij het uitvoeren van zijn taken en het uitoefenen van zijn rechten hieronder, zonder uw toestemming. Deze Overeenkomst is bindend voor en komt ten goede aan de partijen bij deze Overeenkomst en hun respectievelijke opvolgers en toegestane rechtverkrijgenden.
15. AFSTAND doen
Geen enkel verzuim of vertraging door een partij om enig recht of rechtsmiddel uit te oefenen op grond van deze Overeenkomst zal gelden als een verklaring van afstand daarvan, noch zal enige enkele of gedeeltelijke uitoefening van enig recht of rechtsmiddel door een partij een andere of verdere uitoefening daarvan of de uitoefening van enig ander recht of rechtsmiddel uitsluiten. Geen enkele uitdrukkelijke verklaring van afstand of instemming door een partij bij deze Overeenkomst met een schending van of verzuim in een voorwaarde van deze Overeenkomst vormt een verklaring van afstand van of instemming met een volgende schending van of verzuim in dezelfde of een andere voorwaarde van deze Overeenkomst.
16. WIJZIGING DOOR BEDRIJF
A. Wijziging van Diensten. Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om elk aspect van de Diensten te allen tijde te wijzigen, te wijzigen of stop te zetten, op voorwaarde dat u van tevoren op de hoogte wordt gesteld van elke wezenlijke wijziging en de mogelijkheid krijgt om zonder boete te annuleren in het geval u niet akkoord gaat met een dergelijke wijziging.
B. Wijziging van de overeenkomst. Het Bedrijf kan naar eigen goeddunken deze Overeenkomst te allen tijde wijzigen of aanpassen. We zullen ten minste dertig (30) dagen nadat de wijzigingen zijn gepubliceerd een kennisgeving van belangrijke wijzigingen in deze Overeenkomst op de website van het Bedrijf plaatsen en zullen op deze Overeenkomst de datum aangeven waarop deze voorwaarden voor het laatst zijn herzien. Alle wijzigingen of aanpassingen aan deze Overeenkomst zijn van kracht en bindend voor u vanaf de datum die wordt aangegeven in een kennisgeving op deze pagina, samen met alle opties die u mogelijk hebt om dergelijke wijzigingen te accepteren of af te wijzen indien wettelijk vereist of zoals anderszins beschikbaar gesteld. Als er geen ingangsdatum voor de wijzigingen is gespecificeerd, houdt uw gebruik van de Diensten na dergelijke wijzigingen of aanpassingen in dat u de gewijzigde Overeenkomst aanvaardt. Als u niet akkoord gaat met deze Overeenkomst of wijzigingen in deze Overeenkomst, bent u niet bevoegd om de Diensten te gebruiken of er toegang toe te krijgen en uw enige rechtsmiddel is het annuleren van uw Diensten.
17. ERNSTIGHEID
Indien een bepaling, clausule of bepaling hiervan door een bevoegde rechtbank ongeldig of niet-afdwingbaar wordt geacht, heeft een dergelijke ongeldigheid geen invloed op de geldigheid of werking van een andere bepaling, clausule of bepaling en wordt een dergelijke ongeldige bepaling, clausule of bepaling geacht te zijn gescheiden van de Overeenkomst.
18. VOLLEDIGE OVEREENKOMST
Deze Overeenkomst, inclusief documenten die hierin door middel van verwijzing zijn opgenomen, vormt de volledige overeenkomst tussen de partijen in verband met de Diensten en herroept en vervangt alle eerdere overeenkomsten tussen de partijen met betrekking tot de zaken die hierbij worden behandeld.
Dit bestand is voor het laatst gewijzigd: 19 juli 2023
Meld incidenten van spam en misbruik door het formulier hier in te vullen. Als u spam meldt, voeg dan het volledige spambericht en alle e-mailheaders toe. Klik hier voor meer informatie over het weergeven van e-mailheaders.