DOE-HET-ALLE WEBSITE-OPLOSSINGEN

Alles wat je nodig hebt om online te slagen
.


Jumpstart uw website

Selecteer een locatienaam, kies een ontwerpsjabloon en begin snel met bouwen met het juiste hosting plan.

Optimaliseer uw resultaten

Bekijk resultaten terwijl je groeit met ontwerpmogelijkheden, inzichtelijke analyses, marketingtools en meer.

Verminder uw stress

Automatiseer je beveiliging, bescherm je gegevens en krijg gemoedsrust met betrouwbaarheid en 24/7 ondersteuning.


Man zit aan een bureau met een computer die in een notitieblok schrijft

BLUEHOST PROFESSIONELE DIENSTEN

Je denkt het,
wij bouwen het.

Bespaar tijd en laat ons uw online visie tot leven brengen met professioneel websiteontwerp.
Ontvang vandaag nog een gratis advies van onze experts.


Veelgestelde vragen


Wie is Bluehost?

Bluehost is een zusterbedrijf van iPage en is een vooraanstaand bedrijf op het gebied van webaanwezigheid. In het bijzonder zijn ze een leider in de web hosting categorie, die zowel basis- als geavanceerd web hosting omvat, samen met domeingerelateerde diensten, marketingtools, beveiligingstools en email . Ze bieden een gratis intuïtief pakket tools (WonderSuite - eenvoudige WordPress-websitebouwer) waarmee zowel beginners als experts WordPress gemakkelijker kunnen gebruiken om hun website te bouwen. Wilt u uw website niet bouwen? Zij hebben u gedekt met deskundige websitebouwersdiensten.


Wat betekent dit voor mij? Gaat mijn website weg of verhuist hij naar Bluehost?

Als bestaande klant van iPage verandert er niets voor u. U moet blijven inloggen en uw website blijven beheren zoals u dat altijd hebt gedaan. Je website wordt niet verplaatst naar Bluehost en het iPage-ondersteuningsteam staat klaar om je te helpen zoals ze dat altijd al hebben gedaan via ipage.com/help.


Waarom brengt u deze verandering aan?

Met een groeiend aantal mensen en organisaties die hun eigen aanwezigheid op het web willen creëren, hebben we ontdekt dat velen van hen hulp nodig hebben bij het bouwen van hun website en veel meer nodig hebben dan alleen hosting. Als reactie op deze trend hebben we besloten dat ze, om nieuwe klanten het beste van dienst te kunnen zijn, een Bluehost-account moeten aanmaken om toegang te krijgen tot een breder scala aan producten en diensten.


Kan ik Bluehost bellen voor ondersteuning omdat ik geen telefonische ondersteuning heb voor mijn huidige plan?

Nee. Bluehost is een afzonderlijk product en hun klantenondersteuningsteam kan je niet helpen. Ga naar iPage.com/help voor ondersteuning.


Hoe kan ik me aanmelden voor een nieuw account?

We nemen geen nieuwe klanten meer mee op iPage.com. Als u een nieuw of extra hosting accountnodig hebt, moet u een Bluehost-account aanmaken op www.bluehost.com.


Waarom loggen we in op Bluehost.com?

Terwijl het domein iPage.com wordt doorgestuurd naar bluehost.com, logt u niet in op bluehost.com als u op inloggen klikt terwijl u op die eerste pagina met iPage in de URL bent. Zodra u klikt op Inloggen op die pagina, moet alles er vertrouwd uitzien.


Mijn inloggegevens werken niet meer. Waarom niet?

Uw inloggegevens mogen niet zijn gewijzigd. Het is waarschijnlijk dat u op een productpagina van bluehost.com terecht bent gekomen en op inloggen hebt geklikt. Probeer iPage.com te bezoeken en klik op "inloggen" in de rechterbovenhoek. Als u nog steeds problemen ondervindt, ga dan naar ipage.com/help.