Globale kop
2 Mins Gelezen

Hoe u uw site voorbereidt op bezoekers die niet op uw startpagina terechtkomen

Home Blog Websites Hoe u uw site voorbereidt op bezoekers die niet op uw startpagina terechtkomen

Hockeylegende Wayne Gretzky zei ooit: “Ik schaats naar waar de puck zal zijn, niet waar hij is geweest.” Die vaak geciteerde opmerking grenst nu aan cliché, maar kleine bedrijven kunnen nog steeds veel leren van The Great One als ze zich concentreren op waar hun klanten zullen zijn.
Dat komt omdat klanten af en toe naar plaatsen gaan waar je liever niet komt. Ze kunnen bijvoorbeeld een zoekopdracht uitvoeren waardoor ze op een willekeurige pagina binnen uw website terechtkomen in plaats van op uw prachtig samengestelde startpagina. Ze kunnen sociale netwerken naar u vragen of uw bedrijf op Yelp.com zien. In plaats van u te concentreren op de ideale route voor klanten om naar uw website te komen, anticipeert u op alle andere manieren waarop ze uw bedrijf kunnen vinden.

Sites beoordelen

Beoordelingssites worden vaak genegeerd, maar ze kunnen een enorme impact hebben op uw bedrijf. Als je een solide bedrijf hebt, zul je waarschijnlijk een mooie verdeling van beoordelingen hebben, met een paar uitschieters in de mix. Negatieve beoordelingen kunnen niet altijd worden hersteld, maar door op een positieve en openbare manier op die beoordelingen te reageren, kunnen potentiële klanten zien dat u om hen geeft en zich inspant om problemen aan te pakken. U kunt niet iedereen blij maken, maar neem de tijd om uw beoordelingen regelmatig online te controleren en problemen van klanten op te lossen.

Google-zoekopdrachten

Een Google-zoekopdracht is het begin van de ervaring van veel klanten, dus het is van cruciaal belang om bovenaan de resultatenpagina te verschijnen. Er is een schat aan informatie van Google over zoekmachineoptimalisatie (SEO), maar op het meest basale niveau moeten bedrijven hun gratis bedrijfsvermelding op Google claimen. Dit zorgt er niet alleen voor dat Google u kan vinden, het biedt ook mogelijkheden voor geografisch gericht adverteren en andere locatiegebaseerde mogelijkheden.

Mobiele apparaten

Veel klanten zullen uw bedrijf onderzoeken op een mobiel apparaat. U loopt iets mis als uw site niet responsief is, wat betekent dat de site detecteert welk type apparaat wordt gebruikt en de weergave dienovereenkomstig aanpast. Responsive design zorgt voor een veel betere klantervaring en responsieve mogelijkheden zijn eenvoudig te implementeren in veel WordPress-thema’s en met andere functies van Bluehost. Consumenten zijn mobiel; Uw site zou dat ook moeten zijn.

Andere landen

Het is een wereldwijde marktplaats en sommige van uw potentiële klanten spreken misschien geen vloeiend Engels. Gelukkig hoeft het bieden van taalondersteuning niet ingewikkeld te zijn. Er zijn tools verkrijgbaar bij Google, Bablic en anderen die uw website in meerdere talen kunnen vertalen zonder veel kosten of moeite van uw kant.
Er zijn talloze scenario’s voor klanten, maar door proactief te anticiperen op hoe bezoekers uw site zullen vinden en wat ze nodig zullen hebben, kunt u de ervaring van klanten verbeteren en natuurlijk uw bedrijfsresultaten.
 

  • Bluehost is a leading web hosting solutions provider specializing in WordPress. Trusted by over 5 million WordPress users, Bluehost simplifies the process of building, growing, and managing successful websites and online stores on WordPress. Our comprehensive suite of WordPress solutions combines expert guidance, powerful tools and unmatched expertise for effortless website creation.
    Since 2003, Bluehost has been offering reliable domain name registration and website hosting services, helping users establish a strong online presence. Seamlessly integrated with WordPress, our hosting solutions deliver exceptional reliability, speed and security.

Meer informatie Bluehost redactionele richtlijnen
Alles bekijken
Langstlopende WordPress.org aanbevolen host.

Krijg tot 61% korting op hosting voor WordPress websites en winkels.