Bucha Brewers brengt de heerlijke smaken van kombucha bij je thuis met hun kombucha-brouwpakketten. De reis van Bucha Brewers begon in de omgeving van Denver toen oprichter Kristie Burritt geïnspireerd raakte om een kosteneffectieve manier te vinden om te genieten van de vele voordelen en de geweldige smaak van kombucha. Ze besloot de magie van kombucha in handen van klanten te geven met brouwpakketten die mensen leren hoe ze voedzame en heerlijke kombucha kunnen maken. Klanten hebben de mogelijkheid om helemaal opnieuw te beginnen met het brouwen van kombucha met behulp van de kenmerkende kombucha-brouwkits van Bucha Brewers. We gingen met Kristie zitten om de voordelen van kombucha, brouwtips en het proces van het bouwen van een WordPress-website te bespreken om haar bedrijf te laten groeien.

Hoe ben je met je bedrijf begonnen?

De familie van mijn man was jaren geleden bij ons op bezoek in Colorado en ze wilden kombucha proberen. We hadden een “kombucha-proeverij”; mijn man en ik waren de enigen die het leuk vonden, en ik was geïnspireerd.

Ik wilde de voordelen van kombucha zonder de dure prijs die ik in de winkel kocht, dus ik keek of ik het kon maken. Terwijl ik apparatuur en instructies samenvoegde, realiseerde ik me dat er een zakelijke kans was om het proces voor anderen te vereenvoudigen.

Wat zijn de gezondheidsvoordelen van kombucha?

Kombucha biedt een breed scala aan probiotica, antioxidanten, organische zuren en voedingsstoffen. Onder de vele bestudeerde voordelen zijn een verbeterde spijsvertering en darmgezondheid, een verbeterd immuunsysteem, levergezondheid en ontgiftingsondersteuning, behandeling en preventie van diabetes type 2 en verminderde ontstekingen.

Hoe definieer je de “Rocky Mountain Style” van je brouwproces?

Ik ben Bucha Brewers begonnen in de omgeving van Denver. Kombucha is uniek in het feit dat elk brouwsel (en kombucha SCOBY) mogelijk wordt gemaakt door een deel van je vorige brouwsel en eerdere SCOBY(‘s). Als gevolg hiervan stammen al onze SCOBY’s en kombucha-brouwsels af van onze originele SCOBY’s die in de Rocky Mountains worden geteeld.

Ik hou van de Rocky Mountains en de prachtige natuur, gezondheids- en fitnessliefhebbers en positieve energie waarmee ze worden omringd. Ik wilde dat deze energie deel zou uitmaken van Bucha Brewers, en ik vind dat het heel goed past bij de missie van kombucha-thuisbrouwers.

Als je 1-2 producten zou kunnen aanbevelen aan nieuwe klanten die hun eigen Kombucha willen maken, welke zouden dat dan zijn?

Voor nieuwe brouwers die op zoek zijn naar een naadloze manier om het hele brouwproces te leren en te voltooien, zou ik onze Deluxe Brewing Kit aanraden. Deze kit bevat alles wat je nodig hebt om je kombucha op te zetten, te fermenteren, te bottelen en op smaak te brengen. Onze klanten zijn dol op deze kit omdat hij je door alle onderdelen van het brouwproces leidt en inspiratie biedt voor toekomstige smaakstoffen.

Ik zou onze Kombucha Heat Mats ook aanraden aan iedereen die brouwt in een koeler huis of klimaat. Ze zijn verstelbaar en maken het gemakkelijk om je kombucha het hele jaar door gelukkig en smakelijk te houden!

Wat zijn 5 tips die u zou geven aan ondernemers die hun producten en diensten willen uitbreiden/diversifiëren?

  1. Denk buiten de gebaande paden: Welke problemen lopen uw klanten tegen aan bij het gebruik van uw product/dienst? Tegen welke problemen loop je aan als je je product of dienst gebruikt? Een oplossing voor deze problemen kan vaak een nieuw productidee zijn.
  2. Als je je concurrentie voor wilt blijven, moet je eerst een inhaalslag maken! Het is geweldig om nieuwe producten en oplossingen te creëren, maar misschien mis je ook een kans met bestaande producten. Kijk naar de producten van uw concurrenten: kan een van hun aanbiedingen de ervaringen van uw klanten verbeteren? Als dat zo is, heb je waarschijnlijk wat werk te doen.
  3. Wees niet bang om risico’s te nemen: Of je nu wilt investeren in een nieuw product, wilt overstappen naar een nieuwe partner/leverancier of een deel van je werk wilt uitbesteden, verandering kan eng zijn. De snelste manier om te falen is echter om te besluiten dat je in de eerste plaats niet komt opdagen. Zoals Babe Ruth het uitdrukte, laat de angst om toe te slaan je er nooit van weerhouden om het spel te spelen!
  4. Verander je manier van denken over falen: Dit is het moeilijke deel van het nemen van risico’s: niet elk risico dat je neemt, zal eindigen in succes. Uw nieuwe product kan floppen, maar het kan leiden tot uw best verkochte product tot nu toe. Leer naar falen te kijken in termen van de lessen die je eruit trekt, en ga verder met die lessen in gedachten.
  5. Luister naar uw klanten: Besteed aandacht aan uw beoordelingen en feedback van klanten. Soms zal een klant schaamteloos zeggen dat ze zouden willen dat er een add-on-item beschikbaar was, en soms kun je een nieuw productidee identificeren op basis van hun onvervulde behoeften.

Neem de tijd om vertrouwd te raken met uw fermentatievoorkeuren. Begin met een 7-daagse fermentatie voor zoete kombucha of 14 dagen voor een zure kombucha. Als je kombucha te zuur wordt naar je smaak, probeer hem dan te gebruiken als “azijn” in saladedressing!

Welke invloed heeft het gebruik van een modelwijziging op basis van abonnementen op uw bedrijf?

Het idee voor ons eerste abonnementsproduct kwam van een klant, die zei dat ze wenste dat we een abonnement op suiker en thee zouden aanbieden voor haar toekomstige kombucha-brouwsels. We hebben haar feedback niet lichtvaardig opgevat en hebben deze optie aan onze website toegevoegd. Dit werkt heel goed voor onze klanten en voor ons aan de zakelijke kant, vooral gezien het semi-wekelijkse karakter van thuisbrouwende kombucha.

Aan de klantzijde kunnen we abonnementsingrediënten en recepten aanbieden die gemakkelijk één keer per maand bij de klant aankomen. Dit zorgt ervoor dat klanten hebben wat ze nodig hebben om die maand te brouwen en helpt hen om een regelmatig brouwschema aan te houden zonder zich zorgen te hoeven maken over het opsporen van recepten en ingrediënten.

Aan de zakelijke kant kunnen we elke maand een deel van onze omzet en productvraag voorspellen op basis van het aantal abonnees. Dit helpt ons om beter te plannen voor de komende maand.

Vertel ons 4 dingen die u moet weten voordat u uw eigen website bouwt

  1. Er zijn ongelooflijke tutorials en bronnen online beschikbaar: Ik heb veel video’s bekeken en veel artikelen gelezen tijdens het bouwen van mijn website. Het kan handig zijn om een video van het type “inleiding tot WordPress” te bekijken om vertrouwd te raken met verschillende plug-ins en andere manieren waarop u het proces kunt vereenvoudigen voordat u aan de slag gaat
  2. De codeerkennis die je nodig hebt is zeer beperkt: Met alle plug-ins en bronnen die tegenwoordig beschikbaar zijn, kun je echt een WordPress-website bouwen zonder enige kennis van coderen. Om uw site verder aan te passen, kunt u de codeerkennis opzoeken die u nodig hebt om specifieke taken uit te voeren.
  3. Denk na over het type website dat u wilt voordat u een bepaald thema selecteert en eraan werkt: Veel thema’s zijn bijvoorbeeld niet erg compatibel met een eCommerce-website. Zorg ervoor dat uw thema goed bij uw doel past voordat u aan het werk gaat om uw website te bouwen!
  4. Bouw uw site met uw webinhoud in gedachten: Om uw site uit te bouwen, heeft u wat inhoud (d.w.z. afbeeldingen, artikelen, enz.) nodig. Denk na over hoe u die inhoud georganiseerd wilt hebben terwijl u uw site bouwt. Ik zou willen voorstellen om wat inhoud voor te bereiden, zodat u ervoor kunt zorgen dat u begrijpt hoe verschillende functies en secties van uw site eruit zullen zien terwijl u deze bouwt.

Heeft u een onderhoudsroutine voor uw website of een proces voor het bijwerken van uw website?

We updaten onze website regelmatig met nieuwe artikelen, recepten en producten. We werken ook back-enditems zoals plug-ins regelmatig bij om ervoor te zorgen dat we de best mogelijke klantervaring bieden. Afgezien hiervan werken we onze website seizoensgebonden bij om ervoor te zorgen dat de inhoud altijd relevant is voor onze klanten.

Welke rol speelt uw website in uw bedrijfsmodel?

De website van Bucha Brewers is essentieel om onze eCommerce-winkel mogelijk te maken. Het geeft ons ook een plek om recepten, kennis van het brouwen van kombucha en informatie over ons bedrijf met onze klanten te delen. Ik zou de website van Bucha Brewers als het “hart” van het bedrijf beschouwen.

Bent u op zoek naar een betrouwbare website voor uw bedrijf? Ga aan de slag met een Bluehost-hostingplan of raadpleeg onze Pro Design Live Experts om deskundige hulp te krijgen bij uw WordPress-website .

  • Machielle is een contentliefhebber met een passie voor het overbruggen van de kloof tussen publiek en merken door middel van impactvolle storytelling. Machielle heeft door de jaren heen ook op tientallen WordCamps gesproken.

Meer informatie over Redactionele richtlijnen van Bluehost

Longest running WordPress.org recommended host.

Save up to 75% on hosting for WordPress websites and online stores. Try risk-free with our 30-day money-back guarantee.

Schrijf een reactie

Tot 75% korting op hosting voor WordPress websites en webshops